looking for ??

sangat tidak tahu

salam syawal peeps ^^ hows ur eid ? seronok ? HAHHA jangan seronok sangat. ingat lahh mangsa kat SOMALIA tu *statement taubat* . HAHA jadi berserderhana lahh di bulan ini dan pertingkat kan apa yang kurang,

tu bukan title sebenar nye. yang nak di cerita kan tu pasal benda alah ini !


sangat lah tidak berpuas hati saya bila AYAH saya, jup saya ulang, AYAH saya guna :) HEE bukan apa. kadang-kadang segelintir aunty and uncle2 kat luar sana nak cuit-cuit bintanaag ni pon takot. ea dakk. mereka bole belajar tapi malas nak amik tau.

HAAA pada suatu ketika dulu ayah mmg tak suke sangat benda yang complicated ni. tapi sekarang berubah. HAHAH sume nak jenis ANDROID. jeles i. HAHA umm yes yes ayah ade 1 apple ipad ni. white ! HAIH
punah harapan. 

bukan nak menunjuk atau bangga kat jiran jiran. then cakap 'yeay yeay aku ade ipad'! tak tak cuma nak kongsi. ayah cuma beli ni sbb nak tengok CCTV kat office dye. HAAA watch out workers. m watching u. HAHAH :) ayah guna kan pon atas faktor kerja beliau.

jadi, di kesempatan itu. HEHEH anak-anak ayah pon mengguna kan juga ruangan yang di beri. HAHAH  ni la padah nye 

 to disturb-ing  others

mark of our gedik ness time. HHAHA

 being like a women need a '5' ^^

pretend like a GOOOOOODDDD aunty !

drama !

as our hobby too 'say cheese "klik" '
BYE lols

No comments: