looking for ??

Terima Kasih, Tuhan ! Alhamulillah

tukar mood anda semua. dari gila-gila ke sayu sayuan ! :"( post kali ni bukan nak mendabik dada, meninggi kan hidung. post kali ni once kita dah melangkah ke alam lain. hmm bukan alam ngaib yerr ! HEHE

alam yang lain saya maksudkan nya alam pekerjaan. setelah kite tinggal kan segala assignment, segala homework. tapi kali ni focus kepada KERJA .

gambar hiasan

SL sekarang dah bekerja di AL-RAJHI as EXEC REMITTENCE. Alhamdulilah. saya antara orang yang sangat gembira bila dapat tahu. tak terkata. setelah rasa nyer 2 tahun lebih , kite org tempuh macam-macam. pahit manis nak jalani hidup sama-sama. bila eja jauh dengan family, jadi kebanyakkan eja kongsi kan dengan SL.

yess yess :'( dulu kalau dulu, amek document ayah kat PROPEL atau MRCB, eja akan bawa SL, dia lah bawa kereta. tunggu kat kereta kalau tada parking. kalau eja ada class pulak die lahh yang tolong ambil kan document tu ! jadi bila da bekerja, semua orang tny soalan ni !

akak information counter kat PROPEL :
".......... aik sorang pulak sekarang, mana boyfriend ?"

house mate :
".......... kak eja ta keluar makan dengan abg shfq ?"

house mate ii :
".......... knp eja ni, meroyan,, owhh lupe shafiq keje !"

mama SL :
".......... sekarang terpaksa lah buat sendiri, SL dah tak ada, sabarlahh die kene keje ! kalau tak keje, mcm mane nak kawen !"

WARGHHHHHH this killed me !

saya sangat-sangat terasa bila die bekerja ! serba serbi tak kena :'( and yang paling akan menyentuh perasaan pulak ,

saya kena ambil jubah convocation kami sendirian ! yess saya kuat ! :) BYE semua.

1 comment:

haneul ishika said...

eyja meroyan? ha nak ilang indu kau buat macam iklan susu kat tv amik pic sl then gantung kat bilik haha..sabar ek sayang eyja...xkeje nanti macam mana nak kahwin...saya sokong mk sl haa